Kissies&Mezzy.com

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Kissies&Mezzy.com - 23 januari 2012 18:50

 www.moviestarplanet.se   Inte sverige? Kanske....   www.moviestarplanet.no  

Av Kissies&Mezzy.com - 23 januari 2012 16:52

Hej alla msp älskare  


 

Nu är jag hemma från skolan (äntligen) och har ätit, gjort lite läxor o sånt   (nu middag oxå)

Min bästis (i klassen) har också msp, fast hon spelar inte så mkt längre   

I alla fall, jag tänkte ta henne som ''Dagens moviestar''. Men det kommer efter det här inlägget  

 

Just nu ska jag visa er en så kallad ''Skol-Look'', jag har inte en men ska visa vad man behöver för att den ska bli en ''korrekt Look''.   



(Först så kan jag börja med O-VIP)

 

  inte med smink      

 

Hur det blir på:

 

         

                                                                                                                                                  Pris:                                                      

 

Ledsen om det blev lite dyrt...kan göra fler som jag kanske kan omvandla till lite billigare      



Hoppas ni blir inspererade och försöker få looken ungefär likadan om du skulle vilja ha den,Ses   














Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag bloggar om mitt ''liv'' på msp :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards