Kissies&Mezzy.com

Alla inlägg under maj 2012

Av Kissies&Mezzy.com - 21 maj 2012 16:17

Heii alla msp älskare  

 

 Nu tänkte jag bara lägga in ett snabbt inlägg, HJULET ! 

Jag snurrar hjulet, vann bara 5 sc  

Meen man ska vara glad att man vinner något ialla fall                                                   Snart ska jag spela lite sims 3 tror jag ^^  Det är ett data- spel som är som riktiga livet, skulle jag beskriva det som ^^   Kan lägga ut nån bild senare på sims    Hoppas ni inte tycker jag är tråkig för att jag gör det, och sluta inte läsa bara för det!                                                                                                                                   Snurra, snurra, snurra, Ses   



















Av Kissies&Mezzy.com - 18 maj 2012 15:15

Heii alla msp älskare  



förlåt för igår, hade bara väldigt bråtom. Pappa tjatade på miig att jag skulle stänga av och mamma på att jag skulle duscha, hehe    Men jag ville ju inte svika er som läser och inte göra något inlägg, såklart.Så jag skyndade miig för att göra ett inlägg innan pappa skulle få ett utbrott

Nu kommer jag med flera videor från youtube, som jag skapat själv och lagt ut. Jag tänkte göra fler videor och sedan kan jag lägga upp dom också   De flesta är bara på skoj, inte dyra och VIP lookar, utan som den här:                                                                                                    Det här är en som jag gjorde alldeles nyss, det är en gammal prinsess look.

OBS! Det är på engelska, förlåt men jag måste göra klippen på engelska (om ni läser texten).      Nu kommer en till... tror jag:               OBS! Kolla bara om du är över 11 eller 12 år gammal, vill inte att någon ska bli arg på miig eller att någon ska drömma mardrömmar. Ok? Bra    Om du verkligen vill se videon så fråga en förälder                                                                                                                       Aa, tack för att ni surfade förbi och kollade    Hoppas ni fortsätter att kolla, Ses  







































Av Kissies&Mezzy.com - 17 maj 2012 20:18

Heii alla msp älskare  

här kommer en till video, ska lägga upp fler imorgon (heter LoveLookLuna på youtube, har gjort de själva) !


    

Det här är 80's

här kommer en till


det här är Little red riding hood (rödluvan)


Puss o hoppas ni gillar de, Ses   

Av Kissies&Mezzy.com - 17 maj 2012 19:18

Heii alla msp älskare  

här kommer ett jätte snabbt inlägg, det är en Random video som jag har gjort och lagt ut på youtube (heter LoveLookLuna på youtube)                                                                                                                                                                hejdå! om videon inte syns så fixar jag det imorgon, okii?, Ses   








Presentation


Hej jag bloggar om mitt ''liv'' på msp :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards